4. Výběr produktů

Říká se, že jedním z největších problémů v dropshippingu je vybrat si správný sortiment. Výběr sortimentu má dopad na váš úspěch a pochopitelně se jedná o dlouhodobé rozhodnutí. Zní to vážně, že?

Nejběžnější chybou je, že si majitel eshopu vybere sortiment podle svých vlastních zájmů a představ. Ano, sortiment musí majitele eshopu nadchnout a zajímat ho, ale toto by mělo jít stranou pokud si děláte průzkum trhu.

My jsme pro vás tento problém téměř odstranili. Vybrali jsme pro vás dropshippingový sortiment, který je prověřený a jejich poskytovatelé podnikají již dlouhou dobu. Z jakého sortimentu si můžete vybrat?

33 velkoobchodů, 26 typů sortimentu a přes 100.000 produktů

Dům a bydlení Chilli koření všech druhů
Zahrada Hry, hlavolamy a dárky
Volný čas Kuchyňské vybavení - titanové nádobí
Sport Příslušenství ke grilování
Dárkové zboží a gadgets Ložní textil
Erotické zboží Luxusní spodní prádlo
Drogistické zboží Kvalitní fitness oblečení
Autodoplňky a příslušenství do auta Kuchyňské vybavení
Dětské dřevěné hračky Elektro-příslušenství a IT
Powerbanky Bumerangy do kanceláře, parku
Spodní prádlo Doplňky stravy a BIO
Chovatelské potřeby Sportovní výživa
Hračky
Kabelky a hodinky

Jaké výhody vám naše řešení přinese?

Široký výběr

jedním ze základních a důležitých znaků kvalitního eshopu je široký výběr. Zákazníci jsou dnes nároční a chtějí mít možnost volby. Čím více produktů nabídnete, tak tím máte větší pravděpodobnost, že si zákazník vybere přímo na vašem eshopu. U nás každý dropshippingový eshop přináší komplexní rozsah produktů v daném oboru.

Vysoce kvalitní obrázky

dnes lidé nakupují především očima a to platí téměř v každé oblasti. Na svém eshopu budete mít kvalitní obrázky a fotografie produktů, které umožní zaujmout návštěvníka a přeměnit ho v zákazníka.

Aktuální informace o produktech

vše je automaticky aktualizováno. Pokud dropshippingový eshop bude mít k dispozici nové produkty, tak je vám může automaticky přenést na váš vlastní eshop. Vše rychle a pohodlně bez jakékoli vaší práce.

Zaměření na marketing

protože nebudete mít žádnou starost s produkty, tak se můžete naplno soustředit na marketing. Budete tak mít výhodu oproti eshopům, které neustále řeší nákup nových produktů, vyřizování reklamací, balení apod. Vy budete moci svůj čas investovat prakticky celý přímo do marketingových aktivit. To je výhoda, která může přeměnit váš eshop v úspěšný eshop.

Minimální prodejní cena

často se stává, že dropshippingové e-shopy diktují ceny všem, kteří prodávají jejich produkty pomocí dropshippingu. To se vám ale u nás nestane. U nás funguje systém minimální prodejní ceny. To znamená, že existuje pouze minimální cena, pod kterou není možné jít. Velikost ceny si jinak můžete stanovit podle svého. Minimální cenu uvidíte přímo v administraci systému Dropareal.cz a pokud nastavíte cenu nižší než minimální, tak na to budete automaticky systémem upozorněni.