1. O čem je dropshipping

Dropshipping je metoda obchodu, kdy vlastník eshopu nedrží produkty na svém vlastním skladě. Místo toho, když přes jeho eshop někdo objedná, tak objednávku řeší třetí strana - velkoobchod neboli dropshippingový eshop, který zasílá produkty rovnou zákazníkovi, který si je objednal. To znamená, že majitel eshopu nepřichází do kontaktu s produkty a nemusí řešit problémy s nimi spojené [...]

2. Dodavatelský proces

Někdy se můžeme setkat s pojmem “dodavatelský řetězec”, který zahrnuje proces výrobku od dodavatelů až k samotnému zákazníkovi. Největší odborníci na logistiku by nám řekli, že dodavatelský řetězec začíná už při získávání materiálů, ze kterých se produkty vyrábějí, ale to pro nás není až zas tak podstatné [...]

3. Najděte a spolupracujte s dodavatelem

Toto bývá u dropshippingu největší problém. Nejen, že musíme najít dodavatele, který bude působit jako dropshoppingový velkoobchod (včetně všech funkcí, které jsou pro dropshipping potřebné), ale je také problém, že je zapotřebí vyhledat legitimní (kvalitní) dropshippingový velkoobchod [...]

4. Výběr produktů

Říká se, že jedním z největších problémů v dropshippingu je vybrat si správný sortiment. Výběr sortimentu má dopad na váš úspěch a pochopitelně se jedná o dlouhodobé rozhodnutí. Zní to vážně, že? [...]

6. Jak na přidanou hodnotu a marketing

Již jsme si uvedli celou řadu informací o tom, jak dropshipping funguje. Abychom se v tom neztráceli, tak si zde uvedeme nejdůležitější a klíčové faktory úspěchu. Pokud se jich budete držet a budete se neustále snažit o jejich vylepšování, tak máte velice dobrou pravděpodobnost, že dosáhnete úspěchu [...]

8. Spokojení zákazníci

I u dropshippingu máte spokojenost zákazníků ve svých rukou. Záleží jen na vás, jak se budou na vašem eshopu cítit, jak kvalitní informace zákazníkům poskytnete a jestli jim co možná nejvíce ulehčíte rozhodování a samotný nákup. Takoví zákazníci se k vám pak následně budou velice rádi vracet [...]