8. Spokojení zákazníci

I u dropshippingu máte spokojenost zákazníků ve svých rukou. Záleží jen na vás, jak se budou na vašem eshopu cítit, jak kvalitní informace zákazníkům poskytnete a jestli jim co možná nejvíce ulehčíte rozhodování a samotný nákup. Takoví zákazníci se k vám pak následně budou velice rádi vracet.

Je důležité si dát také pozor na odvrácenou tvář spokojenosti. V dnešní době sociálních sítí jakýkoli člověk může šířit informace o své nespokojenosti velice rychle a k velkému množství lidí. Je neustále zapotřebí pracovat na své pověsti a své značce. Také sledovat, co se na internetu resp. na sociálních sítích o vás říká a pokud je to možné, tak v čas reagovat.

Spokojený zákazník je ten nejlepší marketing, jaký můžete mít.


Neztrácejte čas

Je podstatné si ujasnit, co je skutečně důležité. Pokud si budete zakládat eshop a budete měsíc přemýšlet nad tím, jakou barvu použijete do loga, tak to asi nebude zrovna nejlépe využitý čas. V našem seriálu o dropshippingu jsme si již řekli, co je skutečně důležité:

  • přidaná hodnota
  • marketing
  • specializace
  • perspektiva
  • spokojení zákazníci

Na tyto věci se zaměřte a poté budete mít v podnikání úspěch. Nenechte se zpomalit nebo dokonce zastavit nedůležitými rozhodnutími.


Nejdůležitější věc

Nezdá se to, ale nejdůležitější je udělat první krok. Překonat obavy z podnikání a začít. Dropareal.cz má obrovskou výhodu v tom, že začátek každému velice usnadní. Stačí přijít, vybrat si sortiment a eshop se sám naplní. Navíc můžete eshop vyzkoušet na 15 dnů zcela zdarma.

Většina lidí si myslí, že nejúspěšnější lidé nikdy neměli obavy z podnikání a ze svého začátku. Ale když se pořádně podíváme na jejich příběhy, tak zjistíme, že tomu tak zdaleka nebylo. Většina z nich uvádí, že na začátku bylo zapotřebí sebrat odvahu a pustit se do toho. Úspěch totiž nečeká na nikoho. Musíme si pro něj dojít. A při provozování eshopu je to stejné.